ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΟΤΙ ΤΟ ΦΥΛΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΓΕΝΕΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΟΝΙΔΙΑ ΤΟΥ, ΔΗΛ. ΑΠΟ ΤΑ ΦΥΛΕΤΙΚΑ ΖΕΥΓΗ ΧΡΩΜΟΣΩΜΑΤΩΝ ΧΧ Ή ΧΨ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ ΤΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ.
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΠΑΙΔΙΑΤΡΩΝ,
ΒΛΕΠΕ: American College of Pediatricians – March 2021:
"ΤΟ ΦΥΛΟ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΥΤΟ ΚΑΙ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ. ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΦΑΡΜΑΚΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ...
Στις επιστήμες της ζωής, το φύλο ορίζεται ανάλογα με το εάν ένας οργανισμός είναι δομημένος για να δωρίζει ή να λαμβάνει γενετικό υλικό κατά τη διάρκεια της αναπαραγωγικής διαδικασίας....
Αυτό το αυξανόμενο κίνημα για άρνηση της φυσικής πραγματικότητας του σεξουαλικού διμορφισμού απαιτεί μια επικίνδυνη απόρριψη τόσο της επιστήμης όσο και της ιατρικής ηθικής, που θα προκαλέσει σοβαρή βλάβη στα άτομα και την κοινωνία γενικά εάν γίνει ευρέως αποδεκτή.
ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΦΥΛΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ (ΑΡΕΝ ΚΑΙ ΘΥΛΗ).
Οι όροι φύλο και ταυτότητα φύλου δεν είναι ταυτόσημες έννοιες.
Σύμφωνα με την 5η έκδοση του Διαγνωστικού και Στατιστικού Εγχειριδίου Ψυχικών Διαταραχών (DSM-5), η ταυτότητα του φύλου ορίζεται ως «μια κατηγορία κοινωνικής ταυτότητας» που καθορίζεται από την αλληλεπίδραση πολιτισμικών, ψυχολογικών και βιολογικών παραγόντων.
Οι ασυνεπείς με τη βιολογία ταυτότητες φύλου μπορεί να εναρμονισθούν με το βιολογικό φύλο κατά τη διάρκεια της ζωής, κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας, της εφηβείας και της ενηλικίωσης. Με άλλα λόγια, η δυσφορία φύλου (η οποία έως το 2013 χαρακτηρίζονταν ως διαταραχή ταυτότητας φύλου) μπορεί να σταματήσει.
Σαφώς, η ταυτότητα του φύλου, που έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με τη ψυχολογική άνεση ή δυσφορία απέναντι στο βιολογικό φύλο, δεν είναι έμφυτη ούτε αμετάβλητη και δεν καθορίζει με κανέναν τρόπο το βιολογικό φύλο.
ΣΗΜΕΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ «ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ» ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΔΙΑΣΠΕΙΡΩΝΤΑΣ ΤΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΑΦΗΓΗΜΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ
ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ
«ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΦΥΛΟΥ»
ΩΣ ΚΡΙΤΗΡΙΟ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
Η ΒΙΑ, H ANIΣΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΗΝ "ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ" ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ ΤΟΥΣ.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΚΕΤΕΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΔΥΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ.ΠΑΙ.Θ. ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ "ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ"
«Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων» (MIS 5092064) συναντά κανείς την παρακάτω εικόνα όπου φαίνεται ξεκάθαρα:
Η ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΕΝΟΣ
ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟΥ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟΥ ΑΝΑΛΗΘΟΥΣ
ΑΦΗΓΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ
ΠΕΡΝΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ...
ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΦΥΛΩΝ !!
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΕΝΑ
ΥΒΡΙΔΙΑΚΟ, ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΟΝ ...
ΕΝΑΣ ΜΟΝΟΚΕΡΟΣ !
ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΑ ΑΦΗΓΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΜΟΛΥΝΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ !
ΣΤΟΧΟΣ Η ΣΚΟΠΙΜΗ ΚΑΙ ΥΠΟΚΙΝΟΥΜΕΝΗ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ...
ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
ΤΗΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ !
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΚΟ "ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ" ΚΑΙ ΤΙ ΣΚΟΠΟ ΘΕΤΕΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
"ΕΥ ΖΕΙΝ" - ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ:
ΜΕ ΣΥΝΘΗΜΑ "ΤΗΝ ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΤΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑΣ" ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΩΣ ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η «ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ» ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ " ΛΟΑΤ ", ΔΗΛΑΔΗ ΛΕΣΒΙΕΣ, ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ, ΑΜΦΙΦΥΛΟΦΙΛΟΙ, ΤΡΑΝΣ (ΔΙΑΦΥΛΙΚΑ ΑΤΟΜΑ) ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΩΣ' ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟ ΦΥΛΟ ΤΟΥΣ.
Μ.Κ.Ο.
"ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ"
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΜΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ;;
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΣΧΥΟΝ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ, ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΠΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΛΟΓΩ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ !
ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ...
ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ...
ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΩΣ ΠΟΛΙΤΕΥΤΕΣ ...
ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΣΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ;
Ο ΜΟΝΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΜΗ ΤΕΛΕΣΗ ΓΑΜΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΩΝ ΚΑΙ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΥΪΟΘΕΣΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ.
ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ 2018 ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΔΟΧΗ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΦΙΛΟΦΥΛΟΙ ...
https://www.lawspot.gr/nomika-nea/dimosieythike-o-nomos-4538-2018-gia-tin-anadohi-kai-tin-yiothesia
ΝΟΜΟΣ 4538-2018
Άρθρο 8 Ανάδοχοι γονείς - προϋποθέσεις
1. Κατάλληλοι για να γίνουν ανάδοχοι, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, είναι οικογένειες που αποτελούνται από συζύγους ή έχοντες συνάψει σύμφωνο συμβίωσης, με ή χωρίς παιδιά, ή μεμονωμένα άτομα, άγαμα, ή διαζευγμένα, ή σε χηρεία, με ή χωρίς παιδιά, που μπορεί να είναι συγγενείς εξ αίματος οποιουδήποτε βαθμού με το ανήλικο τέκνο (συγγενική αναδοχή). Μεταξύ περισσοτέρων κατάλληλων υποψήφιων αναδόχων γονέων η επιλογή γίνεται πάντα με γνώμονα το συμφέρον του ανηλίκου, υπό το πρίσμα και της Διεθνούς Σύμβασης για τα δικαιώματα του παιδιού, που κυρώθηκε με το ν. 2101/1992 (Α΄ 192). Η συγγενική αναδοχή πρέπει να προτιμάται.
ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΗ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΟΤΙ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΓΟΝΕΪΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΗ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.
ΣΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ. ΕΤΣΙ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΕ ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΟΥΣ, ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΜΙΑ ΥΓΙΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ - ΜΗ ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.
ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΝΑ ΡΙΣΚΑΡΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΑΝΗΛΙΚΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ,
ΠΟΥ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ
ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ
ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ;
ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΤΑΥΤΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ...
ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΝΗΛΙΚΟ ΠΑΙΔΙ, ΤΟ ΝΑ ΥΠΟΠΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ;
ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ Η ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΝΟΝΑΣ !
ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΠΟΥ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΒΑΛΛΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΥΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΕΙΑ ΥΠΟΝΟΜΕΥΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ...
ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ
ΔΙΑΙΩΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΟΠΩΣ ΕΠΙΤΑΣΣΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ !
ΣΠΕΡΝΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΦΕΡΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ,
ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ
ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ ΤΗΣ
ΥΠΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ !
"ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ"
= ΝΟΜΟΣ + ΤΕΛΟΣ ΔΗΛ. ΣΚΟΠΟΣ
Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΗΝ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ
ΔΙΑ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΔΑΝΟΥ
ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
«ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ»
EMAIL: giadanou70@gmail.com
TΗΛ. 6932729297
youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCLXtKZObutWedRZOijfbToA
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ "Ε.ΣΥ.":
https://esy-xanthis.blogspot.com/2020/08/619904-09-
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ "E.ΣΥ" :
https://esy-xanthis.blogspot.com/2020/08/blog-post_38.html
ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ : https://www.aitherikigrafi.gr/
twitter
https://twitter.com/home?logout=1609586405780
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΗ, ΠΛΑΙΣΙΩΜΕΝΗ ΜΕ
ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ, ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ :
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ :
600 ΔΙΣ : http://600dis.oramaellas.gr/
ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ:
ΜΕΤΟΧΕΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ:
https://trapeza-anatolis.oramaellas.gr/metoxes-xroniko/
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ:http://www.endcyprusdebt.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου