ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad

Σάββατο 8 Μαΐου 2021

ΜΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΑΣ: ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ



Δεν πρέπει να συγχέουμε τους Προέδρους της ΕΤΕ (ή της όποιας Α.Ε.) με τους ιδιοκτήτες. Οι Πρόεδροι είναι απλώς μεγαλόμισθοι υπάλληλοι, είναι οι νούμερο ένα στην ιεραρχία των υπαλλήλων της εταιρείας. Σημασία έχει ποιοι είναι οι μέτοχοι (δηλαδή οι ιδιοκτήτες) και μάλιστα του πλειοψηφικού πακέτου!

 

Για να δούμε τώρα την σχέση της ΕΤΕ με τους Ρότσιντ όπως αναφέρεται στο επίσημο Χρονολόγιο της ΕΤΕ (αναλυτικά το χρονολόγιο θα το δούμε παρακάτω):

 

 


Ελληνικό Κράτος 1.000 μετοχές

Ν. Ζωσιμάς 500 μετοχές

Ι.Γ. Ευνάρδος 300 μετοχές

Βασιλιάς Λουδοβίκος Βαυαρίας 200 μετοχές

Κ. Βρανής 150 μετοχές

Θ. Ράλλης 100 μετοχές

 

Παρατηρούμε ότι η αναφορά μετοχών γίνεται σε φθίνουσα κλίμακα και στο τέλος αναφέρουν τους Ρότσιλντ συνοδεία του πονηρού “κ.ά.” Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται η εικόνα ότι κάπου στο βάθος μεταξύ των άλλων υπάρχουν και οι Ρότσιλντ. Η πονηρία στην υπόθεση φανερώνεται με το ότι δεν γίνεται αναφορά στην ταμπακιέρα, δηλαδή στο πλειοψηφικό πακέτο που είναι και η ουσία κάθε Α.Ε. διότι αυτό το πακέτο κάνει κουμάντο... Αναφέρεται αναλυτικά σε ποιους ανήκουν οι 2250 μετοχές, αλλά αφήνουν αόριστο που ανήκουν οι περισσότερες μετοχές ή πόσες ανήκουν στους Τραπεζίτες Ρότσιλντς μιας και τους αναφέρουν... με αυτόν τον τρόπο φαίνεται η ανάμιξη τους μεν αλλά μόνο στους "κατάλληλους" θα φανερώσουν το ποσοστό (για τους ευνόητους δικούς τους λόγους).

 

Γιατί άραγε η τεχνική αυτή; μήπως για να μην συνειδητοποιήσουμε ότι η Εθνική όχι μόνο δεν ήταν ποτέ "Εθνική" και "της Ελλάδος" αλλά ότι το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών άνηκε εξ αρχής στους Ρότσιλντ, συνεπώς οι Ρότσιλντ έλεγχαν εξ αρχής απόλυτα το νέο "Κράτος", άρα ουδέποτε υπήρξε δημοκρατία ή κράτος;... και πως να στηριχθεί το νέο μαγαζάκι ("Κράτος") χωρίς την ψευδαίσθηση της δημοκρατίας;

 

Οι μετοχές συνολικά ήταν 5.000, με τιμή 1000 Δραχμών καθ έκαστη, άρα 5.000.000 Δραχμές όπως βλέπουμε παρακάτω στο ΦΕΚ  30.03.1841. Οι 2750 μετοχές που αντιστοιχούν περίπου στο 55% των μετοχών ήταν των Ρότσιλντ.

 

όσον αφορά τις 1.000 μετοχές που είχε το Ελληνικό Κράτος, όπως θα δούμε στο επίσημο Χρονολόγιο της Εθνικής Τραπέζης, είναι ένας ακραίος εμπαιγμός διότι ήταν θέμα χρόνου αυτές οι μετοχές να φύγουν από τα χέρια του "Κράτους" εφόσον ο αναγκαστικός και αποκλειστικός δανεισμός του "Κράτους" από την ΕΤΕ θα έφερνε χρέος... Δηλαδή μας έδωσαν και μια αβάντα 1.000 μετοχές για να μας ρίξουν μια εντελώς ηλίθια στάχτη στα μάτια αφού ήταν θέμα χρόνου όχι μόνο να φύγουν από τα χέρια του "Κράτους" οι 1000 μετοχές αλλά να ξεκινήσει η υπερχρέωση του Κράτους από την ιδιωτική Εταιρεία που ήταν και το ζητούμενο!


=======================================================================


Έχουμε λοιπόν ένα Κράτος το οποίο δεν επιτρέπει στον εαυτό του να κόψει δικό του χρήμα αλλά επιτρέπει να το δανείζεται αποκλειστικά από μια Τράπεζα η οποία ανήκει σε τρίτους (την οποία απλά την έχουν βαφτίσει Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος).


Το Κράτος δεν επιτρέπει στον εαυτό του να κόψει χρήμα αλλά επιτρέπει δια νόμου ή Βασιλικού Διατάγματος να κόψει μια ιδιωτική εταιρεία χρήμα από την οποία θα τα ΔΑΝΕΙΣΤΕΙ άρα από την πρώτη κιόλας Δραχμή η οποία θα μπει στην κυκλοφορία (circulation) το "Κράτος" ήδη χρωστάει!


Εν ολίγοις Το Κράτος έδωσε άδεια δια "νόμου" σε μια ιδιωτική εταιρεία η οποία ονομάζεται Τράπεζα και ανήκει σε συγκεκριμένους ιδιώτες, να δημιουργήσουν αξίες για τον εαυτό της τις οποίες επιπλέον θα ΔΑΝΕΙΣΟΥΝ με τόκο σε εμάς, τα οποία είναι και αφορολόγητα (έγκλημα Χ3) πράγμα που σημαίνει ότι η ιδιωτική εταιρεία (δηλαδή ο Ρότσιλντ) θα μπορούν να αγοράζουν τον κόπο μας και τις ζωές μας αιώνια πουλώντας κυριολεκτικά αέρα κοπανιστό!

 

Και επειδή το Κράτος δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να ξεχρεώσει το όλο και αυξανόμενο χρέος, και επειδή δεν έχει νόημα η ιδιωτική Εταιρεία - Τράπεζα να μας δανείζει αιώνια, κάποια στιγμή ζητάει τα χρήματα της πίσω! Όπως καταλαβαίνουμε είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον να ξεχρεώσουμε, οπότε μπαίνουμε σε κατάσταση Default (χρεωκοπίας), πράγμα που σημαίνει ότι η Ιδιωτική Εταιρεία-Τράπεζα θα κατασχέσει τον κόπο μας (περιουσίες) και το "χρέος" θα μειωθεί.

Έπειτα θα αρχίσει ο νέος κύκλος δανεισμού, από τον κόπο μας για να δημιουργήσουμε νέες περιουσίες, για να έρθει πάλι μια ημέρα η ιδιωτική Εταιρεία-Τράπεζα να ζητήσει πάλι τα χρήματα της πίσω, πάλι να μας ρίξει σε Default (χρεωκοπία), πάλι να βάλει χέρι στον κόπο μας δηλαδή στις περιουσίες που δημιουργήθηκαν μεταξύ των δυο Defeults (χρεωκοπιών). Αυτό στην Ελλάδα από το 1821 συνέβη 3-4 φορές και είναι προ των πυλών η επόμενη, ειδικά που τώρα έχουμε Φυσικό Αέριο νοτίως της Κρήτης, δηλαδή πολλή περιουσία.


======================================================================


ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΟΥ 2015




ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε. ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΟΣΑ ΣΗΜΕΡΑ........
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α
ΣΥΣΤΑΣΗ – ΕΠΩΝΥΜΙΑ – ΕΔΡΑ – ΔΙΑΡΚΕΙΑ – ΣΚΟΠΟΣ
ΑΡΘΡΟ 1
1. Η "Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε." ιδρύθηκε το 1841. Με το Β.Δ. της 26/27 Φεβρουαρίου 1953 η
Τράπεζα συγχωνεύτηκε με την "Τράπεζα Αθηνών Α.Ε.", που είχε ιδρυθεί το 1893 και έλαβε την
επωνυμία "Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος και Αθηνών Α.Ε.". H επωνυμία της σήμερα, όπως ορίστηκε
από τη Γενική Συνέλευση των Μετόχων της 30 Απριλίου 1958, είναι "Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος
Α.Ε.". Σε κείμενα στην αγγλική η επωνυμία είναι "Natiοnal Bank Οf Greece S.A.". Σε κείμενα σε άλλες
γλώσσες η επωνυμία γράφεται είτε σε πιστή μετάφραση είτε με λατινικά στοιχεία.
2. Η "Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε." έχει την έδρα της στο Δήμο Αθηναίων, οδό Aιόλου 86. Με
απόφαση του Διοικητικού της Συμβουλίου μπορεί να ιδρύει Kαταστήματα, Υποκαταστήματα,
Πρακτορεία και Γραφεία Αντιπροσωπείας οπουδήποτε στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ – ΜΕΤΟΧΕΣ
ΑΡΘΡΟ 4
1. Το Μετοχικό Κεφάλαιο της Τράπεζας ανέρχεται σε Ευρώ 2.413.736.838,60 και διαιρείται α) σε
3.533.149.631 κοινές μετοχές, ονομαστικής αξίας Ευρώ 0,30 η κάθε μία, β) σε 12.639.831 εξαγοράσιμες
προνομιούχες ονομαστικές μετοχές άνευ δικαιώματος ψήφου και άνευ σωρευτικού μερίσματος, κατά τα
αναφερόμενα στο εδάφιο μζ΄ της παρ. 2 του παρόντος άρθρου, ονομαστικής αξίας Ευρώ 0,30 η κάθε μία και
γ) σε 270.000.000 εξαγοράσιμες προνομιούχες ονομαστικές μετοχές Ν. 3723/2008, κατά τα αναφερόμενα
στα εδάφια μθ’ και νδ’ της παρ. 2 του παρόντος άρθρου, ονομαστικής αξίας Ευρώ 5,00 η κάθε μία........

==========================================================================

ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Η Ελλάδα το 1927 αιτήθηκε από την Κοινωνία των Εθνών ((League of Nations) - η οποία μετά τον ΒΠΠ μετονομάστηκε σε ΟΗΕ, ο οποίος χτίστηκε δωρεά του Ροκφέλερ στο Μανχάταν - 9.000.000 Λίρες Αγγλίας για την σταθεροποίηση του νομίσματος και της εκκαθαρίσεως ελλειμμάτων του προϋπολογισμού (δηλαδή Κυβερνήσεις και Εθνική Τράπεζα έκαναν "λάθη" πάλι ο κοιμισμένος Ελληνικός Λαός την πλήρωσε). Το δάνειο είχε την προϋπόθεση να φτιαχτεί μια νέα Τράπεζα η οποία θα έπαιρνε αυτή το εκδοτικό προνόμιο στα χέρια της, έτσι φτιάχτηκε ένα πρωτό-κωλο στην Γενεύη το οποίο είχε το καταστατικό της νέας ιδιωτικής Τράπεζας η οποία ονομάστηκε "Τράπεζα της Ελλάδος". Η ουσία ήταν ότι τα δεδομένα την εποχή εκείνη άλλαξαν, οπότε "συνέφερε" η μέχρι τότε Εμπορική και ταυτόχρονα με το Αποκλειστικό Εκδοτικό Προνόμιο Εθνική Τράπεζα να χωριστεί στα δύο. Η μεν Εθνική θα συνέχιζε να κατέχει την Εμπορική της ιδιότητα αλλά το Αποκλειστικό Εκδοτικό Προνόμιο θα μεταφερόταν στην Τράπεζα της Ελλάδος. Οι λόγοι πολλοί, η ουσία των λόγων ήταν να γίνει ευκολότερη η προσπέλαση για κάποιους και δυσκολότερη για κάποιους άλλους.

Το ΦΕΚ 298/07.12.1927 περιέχει τον νόμο 3423 ο οποίος επικυρώνει το πρωτο-κωλο της Γενεύης (καταστατικό Τράπεζας της Ελλάδος και εγκρίσεως του δανείου) και τον 3424 ο οποίος επικυρώνει την μεταφορά του εκδοτικού προνομίου από την μια ιδιωτική Τράπεζα στην άλλη ιδιωτική... Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς και όσον αφορά την διοίκηση και όσον αφορά την ιδιοκτησία




ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ γ’) ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 2 ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΣΑΣ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΕΙΝΑΙ «ΚΑΤΕΧΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΕ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ∆ΗΜΟΣΙΟΥ».
 ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ δ’) ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 2 ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΑΣ «ΑΣΚΕΙ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ».
 ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ζ’) ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 2 ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ «ΕΝΕΡΓΕΙ ΩΣ ΤΑΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΣ ΤΟΥ ∆ΗΜΟΣΙΟΥ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ 45 ΕΠ. ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ».
ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 8 ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΣΑΣ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ  ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΚΑΤΑΒΛΗΘΗΚΕ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΥΠΟ ΤΗΣ «ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ», ΑΡΑ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ Ή ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΟΝ ΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΗΣ «ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ».
ΕΙΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 47 ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΟΤΙ: «Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΕΙ ΕΠΙΤΡΟΠΟΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΕΝΑΝΤΙΩΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΣΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΣ Η ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ, ΗΝ ΘΕΩΡΕΙ ΩΣ ΑΝΤΙΒΑΙΝΟΥΣΑΝ ΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΝ Η ΑΛΛΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ».
ΕΙΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 48 ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΟΤΙ: «ΟΥΤΕ ΕΝ ΤΩ ΚΕΝΤΡΙΚΩ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΙ, ΟΥΤΕ ΕΝ ΤΟΙΣ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑΣΙΝ ΑΥΤΗΣ, ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ∆ΗΜΟΣΙΟΥ ΝΑ ΕΡΕΥΝΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ, ΠΛΗΝ ΕΝ ΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΑΡΘΡΟΥ, ΟΠΟΤΕ Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΗ ΠΑΡΑ ΤΗΣ ∆ΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΝΑ ΠΑΡΑΣΧΗ ΠΑΝ ΣΤΟΙΧΕΙΟΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΝ ΑΥΤΩ ΠΡΟΣ ΜΟΡΦΩΣΙΝ ΓΝΩΜΗΣ. Ο ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΤΗΡΗ ΑΥΣΤΗΡΑΝ ΕΧΕΜΥΘΕΙΑΝ ΕΝ ΣΧΕΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ»

=====================================================================================


ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4099 ΑΡΘΡΟ 165 Αρ. Φύλλου 250
20 Δεκεμβρίου 2012
7. Κυρώνεται, σύμφωνα με το άρθρο 7 του κυρωμένου με το ν. 3424/1927 (Α' 298) Καταστατικού της Τράπεζας της Ελλάδος, η από 24 Απριλίου 2012 απόφαση της 79ης Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων της Τράπεζας της Ελλάδος, περί τροποποίησης άρθρων του Καταστατικού της ίδιας Τράπεζας, το κείμενο της οποίας έχει ως εξής:
α) Στο άρθρο 1 οι λέξεις «31 Δεκεμβρίου 2020» αντικαθίστανται ως εξής: «31 Δεκεμβρίου 2050».
Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΜΕ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ ΤΟ 1927 (ΦΕΚ Α’ 298/1927) ΠΟΥ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΗΣ ΤΤΕ.
ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ ΠΡΟΕΒΛΕΠΕ ΟΤΙ Η ΤΤΕ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΕΩΣ ΤΟ 1960 ΚΑΙ Η ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΘΑ ΕΛΗΓΕ ΤΟ 1970.
ΤΟ 1960 Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ ΤΟ ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΗΣ ΤΤΕ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΘΕΙ
ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΩΣ. ΤΟ 1970 Ο ΔΙΚΤΑΤΟΡΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΤΤΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΕΩΣ ΤΟ 2000 (ΝΔ 413/22.01.1970).
ΤΟ 1992 ΕΠΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ Η ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΑΡΑΤΑΘΗΚΕ ΕΩΣ ΤΟ 2020 (ΝΟΜΟΣ 2010/14.02.1992).
ΤΟ 2012 Η ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΤΤΕ ΕΠΕΚΤΑΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΑΜΑΡΑ – ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ – ΚΟΥΒΕΛΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΕΩΣ ΤΟ 2050.
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΚΥΡΩΣΗ::::
«ΚΥΡΩΝΕΤΑΙ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 7 ΤΟΥ ΚΥΡΩΜΕΝΟΥ ΜΕ ΤΟN Ν.3424/1927 (Α’ 298) ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ,Η ΑΠΟ 24 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2012 ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ 79ΗΣ ΕΤΗΣΙΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΠΕΡΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΡΘΡΩΝ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ, ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:
Α) ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 1 ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ «31 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2020» ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΝΤΑΙ ΩΣ ΕΞΗΣ: «31 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2050
ΤΟ ΑΡΘΡΟ 7 ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΤΤΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ: «ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗ ΔΙ’ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΣ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ, ΚΥΡΟΥΜΕΝΗΣ ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ»
ΤΟ ΑΡΘΡΟ 72 ΑΝΑΦΕΡΕΙ: «ΑΙ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΝΩΝΥΜΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΝΟΜΩΝ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΣΙΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΕΦ’ ΟΣΟΝ ΑΝΤΙΒΑΙΝΟΥΣΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΝ».
ΔΗΛΑΔΗ, Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΜΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΠΟΡΕΙ KΑΙ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ KΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ!!!!».
( ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ – ΤΤΕ – ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ ΤΗΣ ΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΑΣ).


ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ



   
                      
                                          

Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΥΨΙΣΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΕΝΤΟΛΗΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ

==================================================================

================================================================================================================================

ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ.... ΔΙΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ... ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥΘΕΝΑ... ΔΙΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΙΕΡΟΣ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ...  ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ... ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΑΥΡΟΙ ΚΑΙ ΝΕΚΡΟΙ ΝΟΜΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟ..... ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ  ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΧΩΡΙΣ ΦΕΚ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ....

ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 

33 ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝ 2 ΝΟΜΟΙ


ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ , Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 200 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΠΟΥ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΥΤΗ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΥΘΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΙΑΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.

ΕΛΛΗΝΑ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΝΟΜΙΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕ ΚΡΑΤΟΣ ( ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ, ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ) ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΔΙΟΙΚΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΟΙΚΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ 12 ΑΞΙΩΝ 18 ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ 3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ - ΔΗΜΟΤΗ.

ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΟΥ - ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ ΚΑΙ ΔΟΛΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΟΥ ΑΠΟΚΡΥΒΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΠΙΣΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ.

ΔΕΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ, ΠΑΡΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕΛΛΟΝ.

ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΜΑΣ, ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΣΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΧΥΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΚΑΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ - ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΣΑΙ Ε.ΣΥ. 

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ.

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ




ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α


ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ


Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.


Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.


Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.


Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS - GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS - Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .
2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ " θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ 

1.0  Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου 

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ 



1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων. 

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ. 

1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.


1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά. 

1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.  

1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.


2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,  

1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ - ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ 

1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών. 

1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές. 

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ   

1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.  Αυτό αφορά : 
α)  Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής, 
β)  Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους, 
γ)   Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια, 
δ)  Ναυτιλία, 
ε)  Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται, 
ε)    Δομή οικονομίας, 
στ)   Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,  
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός, 

1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
 2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου, 
Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,   
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,  
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων  από ανασκαφές κυρίως  αυτών των Μουσείων, 
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς  του Έθνους μας,
 η)  Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
 θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις, 
ι)  Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα, 
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες, 
λ)  Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,  
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ, 
ν)  Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων, 
ο)  Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ, 
π)  Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ, 
ρ)  Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση, 
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ, 
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ., 
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ., 
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ, 
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ, 

1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις  Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,  
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.  
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,  
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών, 
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός  έλεγχος  αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.  


3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων 



1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση  καθαρά Εθνικού  Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος. 


1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις  Τράπεζες σήμερα  από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας,  ή θα τα  διαγράψει  ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική  επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.

1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό  πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας. 

1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.

1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.

1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή  ιδιωτών.

1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.

*  οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός  δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο. 

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;


ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Post Top Ad